..
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


..
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Huis van Hanna

Go down 
2 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeWed Jun 24, 2009 9:31 pm

Nouja, Hanna woont dus al op zichzelf dus zo heel veel stelt het niet voor. Ze heeft wel van die rijke, doorsnee Amerikaanse ouders, maar die geven niet zo veel om haar, dus ja moet ze het zelf uitzoeken.

Ze heeft een huis, met 3 slaapkamers, heel veel glazen wanden en muren, zodat je veel overzicht op buiten hebt. Dit heb je natuurlijk bij de slaapkamers niet, daar heb je gewoon ramen. Ze heeft wel altijd een net huis, dus niet bij elke stap die je neemt dat je op een pizzaslice trapt. Verder heeft ze een tuin, met een niet bepaald nieuw, klein zwembad. Die kreeg ze er gratis bij, maar het stelde niet veel voor, en het water erin mocht ook wel eens verschoont worden.. Verder heeft ze gewoon een keuken, huiskamer etc.
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeThu Jun 25, 2009 10:04 am

(christiano gaat je huis crashen Wink)
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeThu Jun 25, 2009 5:15 pm

(( ohjee What a Face ))
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:28 pm

Chris was hier gekomen met een kaart, en stond voor een deur. Hij trok aan de klink, die verrassend genoeg mee gaf. Hij stond opeens in een groot huis. Hij smeet zijn tas in een hoek alsof hij thuis was. Hij vroeg zich af bij wie hij te gast was.
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:29 pm

Hanna hoorde de deurklink beneden, en schrok een beetje. Wie was dat!? Wat moest ze nu? Ze pakte haar ijzeren haar styler, en liep heel zachtjes de trap af. Ze voelde haar hart bonken in haar borst, en trilde een beetje.
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:32 pm

"Hallo?" Schreeuwde Chris door het huis heen. Hij zuchtte. Zou zijn dingetje er al zijn? "Ik ben je loge."
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:34 pm

Hanna voelde een opluchting door zich heen gaan, en legde haar stijltang boven aan de trap neer. Ze liep naar beneden, en zag de jongen die ze in de stad ook had gezien. 'Heyy..', ze liep verder naar beneden en glimlachte. 'Ik ben Hanna.' Ze stak haar hand naar hem uit.
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:36 pm

Chris gaf haar een handdruk."Christiano." Hij glimlachte en keek het huis door."Groot," gaf hij toe. Hij pakte zijn tas weer op."Dus, waar slaap ik?" hij glimlachet.
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:38 pm

Hanna volgde zijn blik. 'Ja, nogal.. En leeg. Maar de komende dagen zal dat wel minder zijn, I guess!' Ze vond het wel leuk om eens gezelschap te hebben. 'Oh.. ja, je kamer.. Euh..' Ze moest een beetje lachen, meer om haar schaamte te verbergen. 'Ik euh.. alles boven is een troep, ik moet even wat opruimen enzo. Je kan tot die tijd wel in mijn bed, dan slaap ik wel hier, op de bank. Sorry, het is echt heel beschamend..'
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:41 pm

Chris schudde zijn hoofd."Ik ga wel op de bank. Meisjes hebben een goede nachtrust nodig." Hij glimlachte, en smeet zijn tas op de bank. Hij plofte er naast."Hanna, was het, toch?"
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:43 pm

Hanna knikte. 'Klopt!' Terwijl ze naar de keuken liep, vroeg ze aan Chris; 'Wil je wat drinken?' Ze pakte maar vast 2 glazen, hij had vast een lange reis achter de rug, en had waarschijnlijk wel dorst. 'Oh, en over die bank.. Als jij vanavond uit gaat, met mijn vriendengroep, ruim ik de logeer kamer wel even op.'
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:47 pm

"Ja, doe maar cola ofzo." Hij keek haar aan."Uitgaan met jou vriendengroep? Dan moet jij toch ook mee!" Hij grijnsde haar aan.
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:48 pm

Hanna pakte de cola, en keek even naar hem. 'Hmm, ik had dit eigenlijk al eerder moeten doen, maar dan kan je ook je vrienden zien enzo, die gaan vast wel mee met hen, misschien kan ik wat later komen!' Ze glimlachte, en schonk de cola in. Ze zette de fles terug in de koelkast, en ging naast hem zitten. 'Hier', zei ze toen ze hem het glas gaf.
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:58 pm

"Ik wil best helpen met het opruimen, het zou oneerlijk zijn om jou al het werk te laten doen," protesteerde Chris. Hij deed nog steeds niet echt Macho, bang dat Hanna het aan Isa zou vertellen.
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 7:59 pm

'Hmm, het is mijn troep, en je wilt niet weten wat er tussen ligt, of kan liggen.' Ze moest een beetje lachen, en nam een slok cola.
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:00 pm

"Ik kan het vast wel aan," grijnsde Chris terwijl hij zijn cola achterover klokte."En ik heb nog niet echt vrienden gemaakt." hij glimlachte.
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:02 pm

'Nouja, het is sowieso wel schone was, als dat er tussen ligt. Dat scheelt.' Ze zette haar glas weg. 'Nouja, je moet het zelf weten.. Het zijn vooral euh, topjes, broeken en bh's die ik niet meer pas. Maar als we opschieten kunnen we misschien nog wel op tijd komen!'
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:04 pm

Chris stond op."Als we nu beginnen wel," zei hij glimlachend."Waar moeten we heen?" Hij keek rond, maar er waren zoveel deuren.
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:05 pm

Hanna glimlachte, en stond ook op. 'Sure.' Ze wees naar een deur. 'Eerst naar boven!'
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:11 pm

Christiano glimlachte en liep naar boven."En .. nu?" Opnieuw waren er weer een stuk of 4 deuren.
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:14 pm

Hanna schoot in de lach. 'Je zou niet de eerste zijn die hier verdwaald.' Ze opende een van de vier deuren, en liep naar binnen. Daar opende ze een volgende deur, en dat was de kamer. 'Nou euh.. je ziet het zelf al, denk ik.' Ze grijnsde een beetje bij het zien van al die kleding stukken. 'Wow. Nooit geweten dat het zo... veel was.'
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:16 pm

Christiano's ogen werden groter."Ja, dat zijn er inderdaad.. veel." Hij fronsde en pakte een hello kitty shirt op, dat duidelijk heel erg klein was."Dit draag je toch niet meer?"
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:18 pm

Hanna pakte het shirtje aan, en grinnikte. 'Dat is dus echt al.. 7 jaar terug, niet normaal, ik dacht dat er maximaal 3 jaar terug zou liggen!' Ze keek naar de enorme berg kleding, en toen naar Chris. 'Goeeeed.'
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:27 pm

"Sorteer eerst de kleding. Shirts bij shirts, sokken bij sokken, etc. En dan kan je per stapel kijken wat je weggooien kan. Ik zoek de shirts wel, doe jij je ondergoed maar. Daar beginnen we mee." hij grijnsde terwijl hij een stapel begon te maken van shirtjes.
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:29 pm

'Hmm, jij houd van structuur, I guess?' Best grappig, normaal waren jongens juist enorm chaotisch. Ze pakte de lingerie tussen de shirtjes en broeken uit, en gooide ze allemaal in een grote vuilniszak. 'Alles mag weg, trouwens, dus gooit het hier maar gewoon in!' Ze glimlachte. 'Breng ik wel langs zo'n goede doelen winkel ding, die dingen inzamelt. Hebben die kinderen ook weer kleding voor de komende 200 jaar.'
Back to top Go down
Sponsored content





Huis van Hanna Empty
PostSubject: Re: Huis van Hanna   Huis van Hanna I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Huis van Hanna
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Hanna Blue Moon
» Huis van Familie Highwoods.
» Huis van Kristine Johnsen.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.. :: RPG :: De Huizen/Woonwijken-
Jump to: