..
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


..
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Stadsplein

Go down 
+2
Hanna
Christiano
6 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Stadsplein - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Stadsplein   Stadsplein - Page 2 I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:50 pm

'Even denken.' Ach, deze week krijgt ze toch haar uitwisselingsstudent, dus veel was ze niet van plan. 'Ik ben eigenlijk de komende tijd altijd wel vrij, ik krijg een uitwisselingsstudent, met school.' Ze glimlachte, en bestelde een glas water. Ze zou hier vast nog wel even zitten.
Back to top Go down
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Stadsplein - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Stadsplein   Stadsplein - Page 2 I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:53 pm

"Ik kom bij iemand, maar ik heb nog geen idee wie." hij fronste. Hij keek op zijn rolex (H) "Ik spreek je nog wel, ik moet nu gaan." En zonder een telefoon nummer achter te laten ofzoooo ging hij weg. (H)
Back to top Go down
Hanna

Hanna


Posts : 55
Join date : 2009-06-24

Stadsplein - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Stadsplein   Stadsplein - Page 2 I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 8:54 pm

'Oh, oke! Doei?' Ze keek hem een beetje verbaasd na. Ze dronk haar glas water leeg, en ging maar mensen bekijken.
Back to top Go down
Isabelle
Admin
Isabelle


Posts : 116
Join date : 2009-06-19

Stadsplein - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Stadsplein   Stadsplein - Page 2 I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 9:00 pm

((oh ik was hier nog XDD))

Isabelle besloot dat ze later zou terugkomen om de gitaar alsnog te kopen. Hoe mooi ze hem ook vond, ze had voor nu te weinig geld mee, en ze moest ook niet in een keer alles gaan uitgeven. Ze haalde haar hand weg van de gitaar en stapte weer naar buiten, waar ze gelijk haar ogen dichtkneep. Na die tijd binnen was ze niet eens meer gewend aan die felle buitenlucht. Where to go?
Back to top Go down
https://highschoolexchange.actieforum.com
Sponsored content





Stadsplein - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Stadsplein   Stadsplein - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Stadsplein
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.. :: RPG :: De Stad-
Jump to: