..
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


..
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Het muzieklokaal

Go down 
3 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Het muzieklokaal - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 1:35 pm

"Ja, uh duh, maar wát moet ik dan niet doen? Qua gedragsdingetjes." Hij keek haar vragend aan."Oh, het lukt wel. Als het lukt, ga je dan met me uit?" Een nieuwe grijns vormde zich om zijn mond - eentje die hij nog niet gelachen had.
Back to top Go down
Isabelle
Admin
Isabelle


Posts : 116
Join date : 2009-06-19

Het muzieklokaal - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 1:39 pm

"Je bent vast slim genoeg om daar zelf achter te komen," zei Isabelle, waarna ze pas nadacht over haar zin. "Of niet." Ze zuchtte kort. "Anyway, je zoekt het zelf maar uit, anders is de opdracht te makkelijk he?" Misschien was het eerlijk om ja te antwoorden op zijn vraag, maar of ze er zin in had? Nouja, waarschijnlijk lukte het hem toch niet. "Misschien," zei ze.
Back to top Go down
https://highschoolexchange.actieforum.com
Christiano

Christiano


Posts : 107
Join date : 2009-06-23

Het muzieklokaal - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 1:43 pm

Chris glimlachte."Ik zal nu beginnen." Hij stond op."Dan ga ik nu maar, tot ziens." Hij legde zijn hand op de zilveren klink en drukte die naar beneden.
Back to top Go down
Isabelle
Admin
Isabelle


Posts : 116
Join date : 2009-06-19

Het muzieklokaal - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 26, 2009 1:47 pm

Isa knikte, ook al zou Christiano dat niet meer zien, en pakte daarna de gitaar weer vast. Precies op dat moment ging de bel. "Oh great," zuchtte ze sarcastisch. Snel hing ze de gitaar terug en liep ook richting de deur. Spaans.
Back to top Go down
https://highschoolexchange.actieforum.com
Sponsored content





Het muzieklokaal - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het muzieklokaal
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.. :: RPG :: De School-
Jump to: